Enrique
Enrique

inscrit le 19/01/06
1 message
Hello! I am looking for freeriders in Amiens and Paris to have some sessions with. I'm living in Amiens as an exchange student and have no one to ride with. My bike is a GT performer, dirt\street, so bmx spots are good for me to. I'm also looking for someone I can borrow a tool from for my truvative givapipe (isis drive), have to change the setting on my chain stay. Write me in english or in french, it doesn't matter, my written French is not so good, but I can speak some French. If u want u can add me on the msn, kicke82@hotmail.com. Hope to hear from someone soon! Ride on!!
cjerem51
cjerem51

inscrit le 21/04/09
3287 messages
on va pas ecrire en français sur un forum anglais... :roll:
berlioz78
berlioz78

inscrit le 06/04/09
8466 messages
Matos : 2 avis
je sais pas si t'as compris son message mais il est en france dans le cadre d'un échange pour l'école :wink: I ride in Paris, you can come with us at the next cession. go HERE
josselin
josselin

inscrit le 27/11/00
914 messages
Matos : 1 avis
j'ais traduit sa avec un traducteur de m***de: Bonjour ! Je recherche des freeriders Amiens et à Paris pour avoir quelques sessions avec. J'habite dans Amiens en tant qu'étudiant d'échange et n'ai personne à monter avec. Mon vélo est un interprète de GT, dirt\street, ainsi les taches de bmx sont bonnes pour moi à. Je recherche également quelqu'un que je peux emprunter un outil à pour mon givapipe truvative (commande d'isis), dois changer l'arrangement sur mon séjour à chaînes. Écrivez-moi en anglais ou en français, il n'importe pas, mon Français écrit n'est pas aussi bon, mais je peux parler du français. Si u veulent u peut m'ajouter sur le msn, kicke82@hotmail.com. Espoir d'avoir des nouvelles de quelqu'un bientôt ! Tour dessus ! !
the reverend
the reverend

inscrit le 06/04/09
262 messages
welcome in France if you want to ride in paris, there is in the "evenement" forum a topic named "sorties sur paname", which is another name for Paris. You will find there all the informations about the schedules and locations of our rides (usually we start at Bercy, on the line 14 of the tube), and there will hopefully be some riding some Friday nights. if you look regularly at this topic, you won't miss a thing. I rode a few times at Amiens, but there are few things to ride (or they diseppeared when I came). I will try to find you some informations about riding in Amiens, but unfortunately for you, i think that riding in Paris will be far easier for you. I you have any question, don't bother to ask. My MSN adress is neteneau@hotmail.com good ride in France. see you soon
vale46du80
vale46du80

inscrit le 24/04/05
1336 messages
Hello, I live in picardie to, on Abbeville! Do you know? This city is located ir>http://img113.imageshack.us/img113/3663/pikachu4dy.png I can came on Amiens during the weekend, i've more friends who ride! I put you in MSN messenger for prepare more ride's sessions!!!!
Modo
26in.fr
26in.fr [Modo]
Statut : Confirmé
inscrit le 19/12/08
69K messages
Stations : 35 avisMatos : 3 avis
Cette discussion est fermée car elle n'a pas enregistré de nouvelles contributions depuis plus de 6 mois.

Si vous souhaitez intervenir sur cette thématique, nous vous invitons à ouvrir un nouveau sujet sur le même thème.

cordialement

L'équipe de 26in